30 Kasım 2015

Yeşilmişim sazmışım... !


Ve Alkım çizdi...
Dün gece hayatımın en enteresan rüyalarından birini gördüm... Alkım'ın yine çizmesini arzu ederim. Şöyle ki; fazla fiziksel detaya girmeden soyutlaştırmaya çalışacağım. Vücudumun bir bölümü ağaçlanmıştı! Kaburgalarımın altından sağ bacağıma doğru; köklerini içimde hissettiğim dalcıklar fışkırıyordu. Oluşum aşamasının başlangıcını görmüyorum. Son halini görüyorum sadece. Kendime bir bakıyorum, minik yemyeşil ağaç dalları çıkıyor vücudumdan.. Peki ne yapayım diyorum; bu bir halüsinasyon olmalı ve kendimi ayıltmaya çalışıyorum; yok; gerçek olduklarını anlıyorum çekince. Ben de başlıyorum; köklerini çekmeye. Minik ve tatlı kökcükler bunlar! Çekiyorum elimle, sanki cımbızla minik bir tüy çekmenin bir adım daha ötesi gibi içim hop ediyor ama çıkıyorlar sonuçta... Canım acımıyor. Yaklaşık dört beş taneler.. Teker teker çıkarıyorum ve normale dönüyorum. Rahatlıyorum ama aklımda şu soru beliriyor; ya akşamına bir daha çıkarlarsa... Ama üzülmüyorum bu ihtimale, hallederiz diyorum...


Annaneciğim hisleri kuvvetli bir kadındı. Kişi rüyasını dillendirdiğinde; ilk aklına gelen yorum senin için doğrudur derdi ve hemen akabinde Hayırlısı Olsun derdi. Ben şöyle yorumluyorum rüyamı: Ülke karanlık günlerden geçiyor, çocuklarımız için nasıl bir gelecek hazırladığımdan pek emin değilim ve şehirdeki mücadelemiz zamanla anlamsızlaşıp çalışma hayatıyla mücadele etmek yerine bizi doğaya itecek gibi görünüyor. Böylece ben de kariyerimsi soru işaretlerimi ardımda bırakmış oluyorum. Sanırım bu durumla barışık olmak ve çok plan yapmadan kendimizi ekolojik dengenin getireceği mesajlara bırakmak gerekecek... Yeşil yapraklarımın olması da hoştu ayrıca!:) 
Not: Görsel bilerek koymuyorum, Alkım'ın çizmesini bekleyeceğim...
Sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder